Hemma

Jahapps nu är jag hemma efter några timmar på stan och sen några i min syrras mysig lägenhet. Som jag förövrigt hade mys kväll i för ett tag sedan med min kompisar, det var något i sig. MIn syrra Jenny följde med oss och åt här hemma eftersom det är första advent, jag älskar när hon äter här för det är så mysigt. Sen har hon fixat så jag troligtvis kommer få kort och det ska bli riktigt roligt och bra nu när jag åker till Torquay. Det är mycket att fixa innan vi åker men har ganska långtid på mig. 
    När jag  var hos Jenny så fixade jag mina naglar med hennes superfina Oranga/Korall färgade nagellack. Sedan gjorde jag jätte fin blommor med pärlor på lillfingrarna i någon skiftande lite korall färg. Riktigt snyggt blev det om du frågar mig. Sedan rensade jag och Jenny lite i hennes badrum och i en låda och då fick jag bland annat fyra parfymer från ESCADA (små flaskor) som hon inte ville ha och två nagellack, tyvärr inte de Korallfärgade.
När vi var på stan hittade jag en jätte fin tubtop och en liten svart smal klänning som var så fint urringad. Men sen köpte jag en vit halv långarmad tröja med en snygg urringning fram och bak. Tröjan kommer från Topshop och kostar 149 kr (se bilden nedan). Sedan köpte jag en ny engelska bok, Twilight, som jag måste gå och se på bio. Jenny bjöd mig också på lunch på mitt favorit ställe Espresso House. Det blev en Cream Cheas beagel (som jag så snällt frågade den söta "kyparen" att ta bot löken) och sen fick jag en frappino. Gud vad jag älskar frappino, fast jag tycker att den med choklad är lite för mycket utan vill ha bara lite choklad i den.

Blev klar med min bilduppgift idag och nu har jag skrivit ut den. Blev nöjd och hoppas att min bildlärare gillar den, vill verkligen ha ett MVG. 
  Nu måste jag plugga lite matte och sedan ska jag läsa i min nya bok.

Godnatt<3



Framsida.

Baksida.

Min nya bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0