Hemma

Hej nu är jag hemma eller varit hemma ett tag men jag har städat, fast bara halva rummet. Imorrn blir det till att damsuga och en massa sånnt skit. Just nu tittar jag på efterlyst, hah mamma har verkligen skadat mig med detta. Det ända jobbiga är att jag knappt kan andas på grund av någon slags finn grej och till på köpet börjar jag bli förkyld. Jag lovade ju att jag skulle lägga ut ett foto på min tårta, som alla föresten älskade, jag han tyvärr inte fota men mycket kakor blev det. Den 22 December så ska jag och min ridgrupp tävla och ja vi får se hur det går(åt helvetet såklart)

Nu ska jag sova lite för jag är väldigt trött som vanligt. Imorgon har jag profiltid som första lektion och vi ska troligtvis filma.

ne puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0