Hemma

Ja nu är man då hemma efter en sjukt lång skoldag. Sitter och tittar på One tree hill och jag tänker hyra filmen filmen jag och Agnes tittat på idag under matten. Fölåt Agnes men jag måste hyra och se klart den ! Men först måste jag berätta vad som hände lilla Ziri idag. Lilla söta Ziri blev påkörd av en bil, på övergångsstället för att bilden inte kunde stanna. Jag tycker så synd om henne och jag träffade henne precis efter och hon var så rädd stackaren. Men som tur  var så var bilföraren mycket trevlig och snäll.

Föresten blev jag klar med min grund till serien som ska vara inne NÄSTA vecka! Hjälp dags att sätta igång att börja måla. Thea ritade en bild i min serie eller konturerna och jag fick fylla i resten men de syns faktiskt mycket väl att hon gjorde den. Hah men så går de och min bildlärare såga den inte.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0