Håltimme+baka

Nu har jag håltimme till typ två och tänkte att jag skull börja baka på min tårta. Just nu står botten i ugnen och jag väntar på att den ska bli klar, det blev en marängbotten som är ganska svår att göra. Men jag tror de kommer bli bra. Fast vad vore bak utan lite skön Hip Hop ? Just därför så sitter jag och lyssnar på The Voice men jag byter faktiskt kanal var ända gång de spelar Miss Spears nya låt och även när Darin kommer. Vårt kök är ganska mysigt fast de inte är riktigt klart ännu, sitter och äter med datan på en bänk eftersom det inte finns något bord. De funkar hyfsat i alla fall kommer väl få ryggskott eller nått. Så snart jag ätit upp ska jag föra den goda citronformage som ska bli fyllnng till min tårta och sen ska de såklart bli jordgubbar på den.

Ne nu ska vi äta upp och sedan sak vi fortsätta att baka, det kommer såklart en fin bild sen på min tårta.

*puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0