Design

Hej, Josefin har hjälpt mig med min desing på bloggen och jag är faktiskt super nöjd. Den blev lite höstig och så, den gammla vär väldigt sommrig. Tack snälla Josefin, jag är super nöjd! 

Just nu tittar jag och L på I know what you did last summer, den är väl ganska bra men inte så läskig. Innan så såg vi Blind date. Den var faktiskt ganska rolig.
Sen har jag instalerat en massa saker på min nya dator, men jag har inte allt ännu. Måste installera en massa massa mer. Men gissa vad jag hitta i en låda? Jo jag hitta en cd med installatins pogram för photoshop. Det är så roligt fast jag suger på det.


I morgon ska jag och L till Hööks och köpa en ny ridhjälm till mig och en väst til henne, sedan ska jag kolla på en vinter jacka att ha i stallet för den jacka jag har nu är sjukt kall. Sen ska vi till IKEA och kolla på lite saker, vi ska såklart ta en lång promenad med Kip.

/J

Saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0