Bloggpaus

Jag har som ni kanske märkt inte skrivit något på ett bra tag, man kan säga att jag tagit en bloggpaus. Det har varit väldigt mycket med skolan och så. Men nu ska jag i alla fall försöka börja blogga igen, men dock inte lika ofta som förut men så ofta jag kan. Fast sen måste jag göra om på bloggen med och de är jag så dålig på ! Så Jossan och Karin får väl hjälpa mig att göra den lite höstig. Vill ha en grå eller vit bakgrun med löv i kanten och sen nya bilder och helt nya färger, men vi får se hur det blir. Även om inte så många läser min otroligt jätte interessanta blogg så är det ju kul att skriva av sig.

Jag ska väl skriva mer sedan.

/J

P.s En liten fin höst bild fast jag inte gillar hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0