Varje sak du gör...

Varje sak du gör är ett nytt steg på livets stig. Ibland är inte stegen så lätta men man måste kämpa, kämpa vidare. Jag omringar mig med människor ja gillar och som får mig må bra.
  Alla dagar kanske inte går tip top men då finns de folk jag kan luta mig emot när jag tycker saker är jobbiga. Idag är en dag som allt inte är perfekt och det är kanske är en av de sämsta jularna hitils, men en ny livs erfarenhet och ett nytt kliv på livets väg...Jag är endast 14 år men själv tycker jag jag upplevt mycket. Tacket till att jag klarat detta är att jag har min familj och mina underbara vänner. Vänner som alltid backar ryggen, de vänner som jag håller närmast hjärtat är de som alltid finns där oavsätt tid på dygnet.

Filippa tack för att du tog dig tid att prata med mig idag och att du inte ville lägga dig förens jag lagt mig, det betyder massor. Jag hoppas alla har en vän som du kan göra såhär med, och till alla mina vänner där ute så finns jag för er hela dygnet så det är bara att ringa. Vänner och familj är det viktigaste man har så ta hand om dem.

Många Jul/Juldags hälsningar på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0