Torsdag 11 Dec

Japp då är man hemma igen, idag har jag varit i skolan, de var lucia tåg med niorna men de var inte lika roligt som förra året, Förra året så var niorna så fulla att de inte fanns och ja fy fan vad roligt de var. Sedan innan spanskan gick jag, Miranda och Josefin till skolsyster och hon är inte ens där som vanligt eller hon tog super lång tid innan jag fick komma in för att få en ynka Ipren. Aja Josefin hitta min fina lilla kamera och tog en massa foton. När jag slutade var jag med min lilla plutt Karin och vi gick och mötte upp några gangsters (Calle, Erik och Jesper) sen skulle vi dra och köpa cigg och då kom Dennis och Albin också. Så vi gick till Jarla och på vägen stannade vi i tyska skolan för de var någon sjua eller nått som hade muckat med Gangster Calle och om man muckar med Gangster Calle då jävlar. Sen skulle Karin till dansen och jag följde med och träffade min gamla dansgrupp och oj vad kul de var. Alla små sötisar, gud vad jag saknar dem men man har inte tid med allt.

  Efter Karin hade börjat så åkte jag hem och då pratade jag med Johan (Norrtälje) då blev jag glad. Sen gjorde jag pankisar till middag och sen begav jag mig till kyrkan. De var mysigt men de var en massa fler människor där än vanligt och vi pysslade efter, Jahapp nu har jag pysslat klart för i jul.


   Imorgon kommer Emma (världens sötaste kusin) vid ungefär halv fem, kanske ska vi vara med Calle, Elina och några andra gangster. Sen på lördag ska vi gå på Twilight och dricka frappino och käka Cheesecake på Espresso house. Ja nu ska jag städa mitt rum för mamma hotar att Emma inte får komma morgon annars. Sen börjar jag 11.05 i morgon och de ska bli skönt med en sovmorgon och sen har jag bara fem skoldagar kvar för jag har kompledigt på måndag. Vem vet kanske kommer jag åka till Johan, men en sak vet jag att jag ska göra och de är att köpa min enda julklapp och den ska Emma få.


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0