städsöndag

Hej förlåt för helgens dåliga uppdatering, jag har ju haft min fina kusin här och sen har jag ju umgåts med lite kompisar. Men nu ska jag börja blogga igen, Imorgon är jag ledig från skolan och har ingen aning om vad jag ska göra men de löser sig. Kanske drar jag ner på stan, fixar naglarna (igen) och sen tänkte jag göra lite snygga lockar i håret och förhoppningsvis finns det några söta små som vill "leka" med mig efter skolan. 
Ja nu tänkte jag skriva om fredag, lördag och söndag lite kort.

Fredag:
I skolan fick vi disikera Gris och Lamm lungor samt hjärtan och det var sjukt intressant och jag blev bara säkrare på att jag vill bli läkare. Sen fick jag och Josefine sluta tidigare på SO lektionen för vi var så snabba, grymmaste sammarbetet (och förresten fick jag VG i So, JAG SUGER). Sen åkte jag och hämta Emma och vi åkte hem och bytte om och efter maten drog vi ut med några. Jag testade röka, ALDRIG mer kan jag säga fan jag hosta i en kvart typ sen var jag tvungen att köpa Polly och redbull. Det regnade hela kvällen så vid halv elva gick jag, Emma, Elina, Lousie, Calle och Jesper hem till mig och drack te och spelade kort. Sen sov Elina och Emma här och vi tog en massa bilder.

Lördag:
Emma och jag drog till Espresso house och fika, vi hade lite kul eftersom vi satt i förstret så granskade vi folk och gissade personligheter med mera på deras kläder. Ja är man släkt så är man! Sen gick vi till Sergel och såg Twilight, Fy Faro vad bra den är ! Jag älskar den!!!! Sen gick vi hem och spelade Eye toy och sjöng singstar, sen kom Albin och Calle och joina oss. Sen ringer Dennis och han går vilse när jag ska förklara för honom hur han ska gå( han säger att jag är dålig på att beskriva men de är han som suger på att lyssna) så jag fick springa och möta honom i sommar skor, klänning och öppen jacka, folk stirra konstigt på mig....Undra varför? Senare kom även Oskar och Erik över och vi drog ut ett tag och sen var Albin tvungen att åka hem (så går de om man är så dum att man inte tror ens föräldrar märker!). Sen fixa jag lite cigg åt de andra, är mästaren på det, sen klagade Calle så vi drog hem. När Calle och dennis gått hem gick Jag, Emma, Erik och Oskar och ville ha glass på Donken men de var stängt så vi gick till 7-eleven och där träffa vi på ett par Raggare och jag fick dem att köpa cigg åt rökarna. Sen träffade vi på Johan som var VÄLDIGT bakis. Sen gick ja och Emma hem och sussa.

Söndag:
Städade rummet, damsög och en massa sånnt med hjälp av Emma. Sen åkte hon hem till Djurö och då gjorde jag lite pedikyr och Manikyr på mig själv. Har värsta bebis fötterna nu, sen fick jag lösnaglar i min kalender så jag testade dem med franskmanikyr på(bild kommer sedan). Sen så drack jag te och Pommeransglögg med mamma och nu ska jag fixa in lite bilder samt ladda ny musik till min MP3.

Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: johan

alltid bakis

2008-12-14 @ 22:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0