söndag

Har varit lite upptagen i helgen så jag har tyvärr inte bloggat så mycket och shit jag blir typ så himmla skriv sugen, så nu ska det skrivas av lite.
   I fredags va det skolavslutning, SÅ HIMMLA SKÖNT!  Så nu har man ju lov och då vill man njuta till 150% såklart! Så igår efetr middagen så gick jag till tunnelbanan och åkte till Rådmansgatan med Calle, Jesper, Klas och Albin och där mötte vi Filippa. Från början skulle Karin följt med men hon orkade inte, de förstår jag efter natten. Hemma hos Calles mamma (haha "Say my name bitch! Say my name bitch!" "Oh Calles mum!") Sen kolla vi på film och tog det lungt, de var mysigt värre. Filippa och jag kom inte i säng förrens kvart i tre och sen ringer Calle nio och bara men hallå vi ska mötas om en halvtimma ! Fan vad sur jag blev för min väkarklocka hade bara stängt av sig, men jag och Filippa satte världsrekord ! Vi klädde oss, sminkade oss, åt frukost och borstade tänder och fixade håret på 25 minuter ! 25 MINUTER! inte illa va ? 
   Nu sitter jag och ladfdar bilder från min gammla data till CD-skivor men de går inte att skriva från den andra datan så jag måste ladda över från USB minnet till den bärbara och sen till CD-skivor. Jag har hittat så mycket roliga bilder, ända sedan 2006 på sommarn! Så roligt att kolla på, kanske laddar upp några senare.
Ne nu ska jag fortsätta lyssna på RMK och ladda bilder.

Pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0