Söndag 7:Dec

Hej sorry för en dålig uppdatering jag har nämligen gått på stan och pluggat. Ska snart plugga klart de sista och sen blir det lungt nästa vecka eftersom på Torsdag sätts betygen. Ganska orolig är jag, känns som att jag inte kmr få något bra betyg  inte tillräkligt i alla fall. 
  Idag har jag köpt en nya jacka så himla fiiin ! Men hinner inte ladda upp den idag men de kommer i morgon hoppas jag. Sen köpte vi en julklapp till pappa, en super snygg tröja på MQ och där hittade jag en super fin tröja/kofta på herr avdelningen som båda jag och mammisen blev kära i. Kanske köper vi den senare vem vet och sen har jag visat mamma vad jag vill ha av "tomten" i år.

Just nu sítter jag och laddar ner musik till skivor som jag köpte idag och sen pluggar jag med.
Vi fick godasten middagen idag som pappa ansträngst sig när hans flickor gick på stan, Haha jag köpte mig en Frappino idag med, älskar dem och det är Agnes fel att jag blivit typ beroende av dem! Aja nu ska vi plugga vidare har No kunskaps test i morgon. Gissa i vad ? Jo SEXUALKUNSKAP ! haha

puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0