Shopping

Idag var jag på stan med mamma, jag köpte ett armband tills i morgon, en kjol, ett vitt linné, en oversize tröja, en tunika, bytte ett par Jeans och bytte min jacka som jag fick i julklapp till en större.
  Vi åt i hötorgshallen på ett ställe man kan göra sina egna mackor, men dom jävlarna har höjt priset till dubbelt så mycket! Men de är 50 kr och du kan dela på den med en annan och inte ens äta upp hela så det är väl okej.


Nya linnet och kjolen båda från Gina tricot, Kjol kostar 199 kr och Linnet 79.50 kr

En till bild på Kjolen och Linnet

oversize tröja ocksåfrån Gina tricot 79.50 och den enda saken på rea utom armbandet!

Tunika från H&M 149 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0