RMK, Chai & Kompaniett

Hej allihopa, Nu har jag just varit och handlat den sista julmaten och träffa några helsköna hammarby lirare nere i affären. Som många av er kanske inte vet så är jag lite smyg Hammabyare om man säger så och det är lite ovanlgt eftersom jag bor på östermalm, eftersom de flesta är Djurgårdare men jag står för vad jag tycker och jag tycker Hammarby är bäst. 
  
  I går gick jag in på myspace och kollade på RMK och Chai´s myspace och fick med stor glädje läsa att RMK, Chai och kompaniett kommer släppa en singel som heter Tiden slår tillbaks. Den är mycket bra och du kan tjuvlyssna på den här och till er som inte vet villka de är så är det så kallade RMK & co och de var med i talang 2008 och för er som missade de och inte vet villka de här är så har ni missat något! Jag visste villka RMK och Chai var redan innan de ställde upp i talang. Jag ser framemot  den här singeln sjukt mycket och vill ha den!! Jag har säkert sagt detta tusen gånger men jag älskar Rmk och såklart Chai med för de är bäst, sen finns det många mer svenska rappare som är superbra t.ex Danish, Sober, Arash, Hampus och mång många fler. Jag vet att så många av er kanske inte gillar svensk Hiphop men jag älskar det och många andra sorter med, bla. Raggae, Hiphop i alla former, soul, m.m. Ja ni får tycka som ni vill men utan Hiphop så vet jag inte vad jag skulle göra, de är som mitt liv ungefär och jag skulle gå under om jag inte fick lyssna på HipHop hela tiden. Hah sanningen är att 70% om inte mer på min MP3 består av HipHop i alla dess former, fast till största delen svensk.

Ne nu måste jag städa lite innan syrran kommer för då ska vi klä granen! Haha i morgon är det jul och det finn nada julstämmning här !!! En liten outfits bild kommer snart!

Puss och glöm inte att lyssna på RMK, Chai & kompaniett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0