Outfit

När jag var liten så har jag alltid varit undernärd inte jätte mycket men jag har varit de och under medellängd men för tre sommrar sedan kom jag in puberteten och då hände något, jag växte och fick kurvor. Nu får man plötsligt höra att man är tjock! Jag blir så irriterad, jag är inte tjock har aldrig varit heller. Jag är nöjd med min vikt och försöker att inte bry mig om när folk kallar mig tjock eller mullig, jag skulle inte vilja vara så himmla smal så. Det är kanske därför alla som får aneroxi får det för folk hela tiden trycker ner dem. Seriöst jag ska sluta ta skit från andra!  Jag är inte tjock !!!!!

Här är i alla fall min outfit för idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0