Lördag

Hejsan, idag har jag varit på konfa möte i typ fyra timmar. De är för det mästa roligt men ibland blir det segt som idag på andra halvan så fick vi kolla lite på en JÄTTE tråkig film. När jag kom hem så bakade jag och mamma pepparkaksdeg för att jag och kanske L ska baka pepparkakor imorgon. Hah jag tror jag ska börja skriva ut L´s namn så att alla vet heter hon Filippa och L kommer från ett smeknamnet Lippz som hela tiden förnyas. Ja så nu vet alla att L och Filippa är samma person. Ja har man bästa kompisen så har man, Filippa är så grymt skön så att de finns inte kan inte vara sur på henne ens. 

 I sommar ska jag ju till Torquay och sen har mina föräldrar och jag blivit bjudna till Turkiet och ja vi vet inte om vi ska åka. Det blir en till två veckor i Augusti och då är det sjuktt varmt. Villken höjdar sommar det kommer bli.
   Senare idag ska jag och mina föräldrar ska vi till Hannisen och mysa typ. Aja nu ska jag plugga puss på er <3

Kommentarer
Postat av: sophie,,

jag var i torquay på språkresa i somras faktiskt ;) <3

2008-12-07 @ 21:13:57
URL: http://soppelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0