Knäck

Jag har just backat klart knäcken nu och jag tänkte mysa lite och måla naglarna. Funderar på om jag ska måla de röda eftersom det är jul om 3 dagar. 3 DAGAR ! och jag har fortfarande inte köpt en enda present förutom den til pappa men de var Jenny som betalade den så. Jag ska ju bara köpa en julklapp till min kära kusin som nu är på Gotland och ska fira jul och nyår där. Så jag behöver inte skynda med den, förresten angående nyår skulle jag och några kompisar vara och ha det mysigt hos Karin i Spånga. Vi skulle göra mat och ja mysa med Cider och så men nu vet jag inte. Åh jag som hade hittat ett underbart recept på en mycket speciell Panacotta som jag tänkt vi kunde göra, men nu vet jag inte om karin lyckades förstöra de. Ne nu ska jag ta mig en knäck och fixa naglarna.

pussar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0