Kalle anka

Japp nu börjar Kalle då, jag är nog den enda personen i Sverige som kan säga att jag avskyr Kalle, Julmat(inte all men mycket) och Julmust. Ne men man måste kolla på Kalle säger alla, men jag passar på och blogga lite och sen ser jag slutet kanske.
   Min systerdotter Franka var här idag och hon är så söt, fick en julklapp av henne, Alexandra och Paul. De var en kort supersnygg fuskskin jacka, jag älskar den! Bild kommer senare på den, nu sitter jag ioch drick Pommeranc glögg (den godaste från 2003) och alla andra ropar att de är Kalle. Fy och blä för det, men jag måste väl gå och kolla nu.

Och till er som jag inte skickat God jul så God Jul på er ! Och speciellt tack till Caroline Molin för den bästa julklappen ever ! Jag älskar dig bästis vad som än händer !

puss på er ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0