Julklappar

Hoho nu har tomten besökt huset, ne jag bara skoja men nu har jag i alla fall fått mina julklappar. Det blev ganska många och känner mig mycket bortskämd men glad är jag endå. I julklapp fick jag bla. En väska, en klänning, skinjacka, smink kurs, böcker, pengar och lite till. Tar väl kort på lite saker senare och lägger in.
  Så här på julen så kan jag inte låta bli att sakna mina närmaste kompisar lite, eftersom jag vill ha de närmaste och käraste nära och Caroline och Filippa hör till dem. Det är nog ingen som förstår hur nära jag står dem, speciellt Caroline. Hon bor i en annan stad och vi ses inte så ofta, hennes julklapp var ett litet sms med de finaste orden som finns. De smset var min bästa julklapp, de var något från hennes hjärta och de var så ärligt.

  Nu ska jag snart ringa Filippa och vi ska prata om vad vi fick i Julklapp. Hah vi kommer snacka länge och garva tror jag och mamma kommer få dårdimpen. Hah illket roligt ord DÅRDIMPEN, nu kommer folk få höra det ett tag fram över.
Ne nu kom jag av mig från ämnet, jag skulle ju fråga vad ni fick i julklapp!?! Lägg en komentar och säg vad ni fick, jag är riktigt nyfiken på det.

Nu ska jag gå och ringa Filippa. En fortsatt God Jul om jag inte skriver igen.


/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0