Julaftons morgon

Nu sitter man här på julaftons morgon helt själv i köket och endast ljudet av duchen och pappas snarkningar hörs. Hah gud vad sorligt, nu måste jag sätta på lite musik. Tyvärr har jag ingen julmusik på datorn så det får bli något annat, kan någon gissa vad ?

Okej så här ser dagens planer ut:

11.00 Kyrkan
Jag måste ha lite stämplar till Konfan och sen är de trevligt då jag sjöng i körem där i ca fem-sex år.

ca 12.00 Alexandra, Paul & Franka
Nu ska min yngsta storasyster Alexandra och hennes man Paul komma med deras dotter Franka.

Vid tre kommer hela julfirandet vara igång :)


Jag undrar vad tomten kommer med till mig i år ? Jag har ju varit en snäll flicka ju, fast egentligen har jag redan fått min julklapp dvs. min språkresa. Jag känner mig lyckligt lottad, fast jag saknar en sak det är Halmstad och hela släkten där.
  Ne nu ska jag svara på mina hundra sms som kommit under natten och morgonen och sen stryka och fixa bordet lite. 

 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0