Idol

Nu ska jag snart sova eftersom jag måste upp i morgon, idag har det varit en mysig kväll med mina föräldrar framför tvn. Vi har kollat Idol och jag blev super ledsen när Robin åkte ut. Han e så snygg och från första gången jag såg honom så har jag bara tänkt att om jag gifter mig så önskar jag att min man ser ut som Robin Bengtsson. 
   För ett tag sedan så tyckte jag en kille i ett gäng som jag brukade umgås med var snygg,  han såg lite ut som Robin fast i min ålder. Men tyvärr så visade de sig att han var ett omoget pucko och inget att ha. hah L du vet varför. Ne jag vill ha någon som kan visa känslor och som man kan snacka med om allt om. De är det som var så skönt med D och att vi fortfarande är vänner är jätte roligt. Ne nu ska lilla jag sova för jag är sjukt trött.

pussar <3

Jag tycker han e grymt snygg fast han ser lite mysko ut på bilden :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0