Helger

Ibland är de svårt att hinna med att skriva på helger, men jag ska försöka. Igår sov jag och Karin hos Filippa, de var roligt och vi gick och träffade Ragnar och Johan. På vägen så träffa vi tre killar (Holger, Oliver och Leo) de kallade oss fjortisar och då blev jag sur så jag gick tillbaka och frågade varför de sa de. Sen började vi prata och de hängde med och köpte cigg (jag röker int men vissa andra gör). Sen drog vi runt på underbara söder hela kvällen och när vi var på väg hem så träffade vi paul, Måns och Julia av en slump, jäklar vad glad jag blev, de var så himmla länge sedan och de är så snälla, speciellt Julia.

I morse vid halv sju så stod de några fulla människor och skrek utanför fönstret lite jobbigt men roligt. 
   Hade the gangsters här förut men sen gick de och åt och jag åt middag med min faster och hennes man, Trevligt trevligt. Snart ska vi till typ Calle och se på film, ska bli mysigt fast jag är jätte trött men de gör väl inget de är ju bara lov ibland! Lov=FEST FEST FEST !

ne puss på er älsklingar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0