Helgens bilder

Hej jag har just gjort mig en ny kopp te, har blivit beronde av te, och sen kollar jag på parlamentet. Här kommer bilder från helgen...


Espresso House, Mums!
En av Eriks många ego bilder...En av Eriks många ego bilder med emma på...
Erik lekte med kameran. Erik och Emma.             Oskar
En av Eriks många ego bilder...Erik hitta min gammla keps! sommar minnen med LjungenErik och jag
Eriks egobilder.           En av Eriks många ego bilder...Jag och Erik.
En av Eriks många ego bilder...Erik och jag igen...ingen aning om vad jag gör
Ingen aning om vad vi gör på de här bilderna.....
Jag e PIMP !
Jag är PIMP!
Erik  och knaust
Erik.                                        Erik.                                 Erik och Oskar.

Hah....

Mina naglar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0