Hej

Hej hur har dagen varit ? Min har varit rolig men får mycket dåligt samvete för jag har förstört min hud oc så genom att äta godis. Nu är de slut, kanske lite syndning på nyår men annars är det slut. Sen har jag förändrats så sjukt mycket i min attityd säger mamma och fan de stämmer ! Nu ska jag skärpa mig annars får jag inte ha mina underbart söta gangsters hemma. På onsdag är det nyår och vet typ vad jag ska ha på mig, men de avslöjar jag då eller dagen innan! Sen på onsdag ska jag och Karin handla saker till nyår, det blir oxfilé till huvudrätt och sen coctailfrukt i ugen med vit chocklad som smälyter och gammeldags vanilj glass. Nu ska jag komma på vad vi ska ha till förrätt, något förslag någon ? Jag ska nog föreslå en sallad av Vattenmelon och fetaost med balsamic. Kan man ens få tag i vatten melon nu? I morgon har jag typ råkat dubbelboka, vet inte hur jag ska lösa de. Jag lova Karin att jag skulle träffa henne och några på söder för flera dagar sen och sen sa jag att jag skulle träffa Klas, Albin, Elina, Flippa och Elinas kompis. Jag vet inte hur jag ska göra! Men jag träffa Klas och Albin med fera så ofta men inte de på söder. Men vi får se hur jag gör i morgon. Ne nu ska jag plugga lite engelska men skriver mer snart. Ska ladda upp ett video klipp från kvällen med. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0