Header

Hej igen just nu tittar jag på 90210 som vanligt vid den här tiden och efter 90210 så blir det The secret life ofthe american Teenager. De är de enda pogram jag följer och ser, sen lyssnar jag typ bara på musik eller ser filmer. De som gillade de gammla 90210 kommer älska den nya och de som gillade Juno kommer bli kära i The secret life ofthe american Teenager. Båda filmerna går på tv 400 från klockan 20.00 på måndagar.
   Jag älskar min nya jacka, den är superfin enligt mig och troligtvis laddar jag upp en bild imorgon när jag laddat kameran.

   Jag är klar med engelskan nu men har fortfarande spanskan kvar, men men gör den snart. Jaja nu ska jag göra en ny header som är lite mer vintrig typ.

pussar på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0