Godmorgon

Godmorgon lilla blogg, nu har jag vaknat och ligger och kollar på Grinchen. De ör liksom en jultradition, men de är jul en gång om året. Idag ska jag troligtvist vara med Filippa och senare på kvällen ska vi kanske åka till söder och träffa Måns och Paul. Så skulle några andra kanske med också, det brukar aldrig bli tråkigt. 
 
   Nu ska jag plugga lite engelska, fick bara ett satans G (G+) i det så jag måste höja mig. I matte med för den delen, men jag börjar med engelska.
  Men jag skriver nog mer idag, men tills dess ha det bra.



/J


Här är lite bilder sedan förra året:                         

När jag just hade färgat mitt hår i vintras.

Min tomteluva som räker ner över rumpan :)

Jag badade i Klor så hået blev röttmen nu är det blont igen:)

En av mina favoriter på mig, Catti & Karin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0