Fredag 5:Dec

Godmorgon, Idag är det fredag och de är superskönt. Fast jag har ju inget att göra och det är lite segt enligt mig, när de är hyfsat varmt ute brukar jag aldrig vara hemma utan ute med L hela tiden men nu sitter jag mest hemma känns de som och jag går seriöst under, så tråkigt. Ne jag hittar väl något att göra, de brukar vara så faktiskt. 
  Idag känns allt allmänt segt och jag gillar inte det jag har på mig så jag ska byta hade jag tänkt. Men till vad liksom, de är alltid så man har en massa kläder men fortfarande inget och ha på sig. Men men man måste ju ha kläder på sig.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik i mina älsklings stolar men tänker sätta på tvn snart och sappa lite mellan mina kanaler som ligger i en helvetets oordning. Jag stör mig på det men papap vägrar att hjälpa mig att byta dem, blir så himmla irriterad. Ja nu borde jag byta kläder och käka lite sen måste jag väl gå till skolan, hah fast inte innan 20 över nio. Vem vet kanske hinner jg lägga upp en outfit innan jag går.

puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0