Filmen är slut

hej,  nu är filmen slut och jag tänkte stänga ner datan. I helgen har mamma lovat att vi ska baka och shoppa på söndagen och på lördag har jag konfa och på kvällen ska jag gå till Hannisen och där kommer också Issa och Moa med sina familjer att vara. Ska bli mysigt för jag har inte träffat dem på tusen år, eller Issa ser jag i skolan ofta men har inte umgåtts med henne på hundra år känns de som.
  Fick ett supersött ljus av mamma som hon hittade i en låda, de ser ut som en muffins och luktar super gott. Om jag inte hittar någon att vara med i morgon så måste jag ha myskväll med mamma och pappa och då ska jag inviga mitt ljus. Jag älskar nämligen att ha ljus tända (speciellt doft ljus) och sitta och lyssna på musik på min super bra stereo. Det är även det ja somnar till, musik på svag volym och stereon inställd på att stänga av sig efter typ 20 minuter. Fast de är lite segt för att jag har all min musik på datan och har inte hunnit köpa skrivor så jag kan bränna ner dem på skivorna så jag brukar lyssna på min MP3 som jag pluggar in i stereon. Men nu har jag glömt den i stallet i min jacka och måste vänta tills typ torsdag innan jag får den.

Ne nu är det dags att krypa ner i min mysiga varma stora säng och lyssna på lite RMK. Sen ska jag sova lite. Fast först ska jag fixa naglarna och jag måste köpa det där korall nagellacket som jag låna av Jenny. Ne godnatt på er för andra gången.

P.S undra vad julkalendern innehåller imorgon.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0