Daim

Ja nu har jag bakat Daim, de ser mycket gott ut men de har inte stelnat så man kan ju inte äta dem ännu! Hah jag kan knappt vänta! Jag och Jenny har satt upp fler blommdekorer på min vägg, de ser supersnyggt ut som en hel fondvägg. Kankse laddar upp en bild senare på den.
   Snart ska vi klä granen det blir som sagt silver, men inget glitter för vi har bara  fult fult fult glitter som ser skabbigt ut. Just nu sitter vi hela familjen i köket och det är sjukt varmt, vi har skinka och revbensspjäll i ugnen, brysselkål(BLÄ) och något annat på spisen och sen har vi värmt choklad och så.

Hah nu kommer syrran med en stor Paradis ask som hon fått av sin pappa. Usch jag har redan ätit upp de två jag tycker i goda, likör och cocos. 
  Oj jagt kolla just på min klänning och märkte att jag spillt choklad på hela min klänning så nu måste jag ta bort de och byta klänning. Sen får vi smaka på skinkan !!! JULKNÄKE OCH SKINKA OCH SENAP !!! JUL JUL JUL JUL JUL! JULETIDER! JULETIDER!

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0