29 December 2008

Hej, nu är jag hemma och ska snart gå ner på stan med mamma. Jag hade de jätte mysigt idag på dan, men efter som personen skulle i väg på bio så de blev ganska kort. I dag ska jag nog bara ligga hemma och slappa. fast de blir nog till att städa rummet, plugga, diska, laga mat och massa sånnt, men en sak ska jag göra så jag slipper gå ut och det är att sätta i min nya hårinpakning som ska sitta minst 10 timmar och helst mer. Jag har så känsligt hår så jag är mycket tacksam för den fina presenten ! Tack mamma ! 

 Just nu sitter jag och laddar in lite musik på mitt nya fina USB som jag fick i julklapp. Ne nu ska jag gå puss på er <3


Kommentarer
Postat av: karin

jag ringer dig ikväll så kan vi snacka om "you-know-who" ;) puss<3

2008-12-30 @ 13:36:53
URL: http://cociee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0