26 december

Hej, nu sitter lilla jag och Filippa och kollar på Harry Potter och den flammande bägaren. Mycket roligt, inte för att jag gillar den men det är alltid mysigt att kolla fik´lm och äta Häagen-Dazs Baileys glass i sängen. Haha klassiker !

När jag precis stängde av datan när jag skrev sist så ringde de på dörren och utanför stod Calle och Albin. De är alltid lika roligt att se dem, fast de var drygt en timma sedan sist. Sen kolla vi lite på Svensson Svensson och pratade och Filippa spillde ut te över hela mina tofflor! DAMP fick jag på henne, mina btýa Friist Company tofflor. Calle och Albin skulle vara hemma tio så vi följde dem en bit och sedan så gick vi och köpte glass. Ja och nu sitter vi här i min stora mjuka underbara säng.

I morgon ska jag vara med Elina, hon ska sova hos mig och det ska bli sjukt roligt. Vi kommer väl vara uppe hela natten och ta en massa foton som vi gjorde sist. Haha kanske lägger jag ut några bilder på bloggen.
  Ne nu ska jag kolla vidare på Harry Potter och Den flammande bägaren, Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0