SKOLAN & MATSÄCK


Skolan har börjat igen...
Jag känner inte riktigt för att börja igen men man måste. Lite kul är det ändå med alla kompisar.
Vi har fått typ 3-4 nya lärare och jag kan namnet på en ! jag e inte så bra på namn men hon verkar jätte bra. Vi ska ha henne i Matte och No så hoppas verkligen hon e bra. Matte och No är de viktigaste ämnena om man vill bli det jag vill bli så man måste kämpa. Jag vill verkligen bli bäst och ska ge allt för de.

Idag så har vi varit på Mentorsbag eftersom vårt Schema inte är klart. de var inte så kul vi åkte typ bara tunnelbana och gick. Fick fruktansvära Skavsår och sen fick jag gå barfota och vad händer då ? Jo jag slår upp hela stortån så det börja blöda. Kalantigt värre. Sen skulle vi åka båt och jag e livrädd för större båtar, plus att jag blir lätt åksjuk. men jag klara mig. Var inte så rädd och Blev inte åksjuk så det är ju bra. Kanske kommer åka på Kryssning med C och hennes Familj. Fast då kommer jag äta åksjukepiller innan.

Imorrn ska vi också ha mentorsdag och har ingen aning om vad vi ska göra. Min mentor sa att vi skulle "lära känna" stockholm !?! fattar nån vad det innebär ? aja vi får väl se, kanske blir kul iallafall. Kan ju alltid hoppas.
Nu ska jag gå och göra matsäck (snart) Vet bara inte vad jag ska gör men får hitta på nått.



p.s på fredag börjar Ridningen längtar !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0