Sista minuten

Ja vakna 1 timma för tidigt idag.
Inte så kul, man har sovmorgon och då vaknar man tidigt.
Nu har jag suttit och stirrat ut på gatan och lyssnat på musik.
Behöver inte gå förens om 20 minuter, ska möta Kim och Eleonora 10 minuter innan vi börjar.
Eleonora är ny så hon hittar inte i skolan, men söt är hon.
Vill ha hennes hårfärg ! Den är jätte fin (fast gillar min med).

Igår fick vi reda på att vi skulle göra Grupp arbeten i SO
och jag fick de 2 mest oseriösa killarna i klassen i min!
Jag och dem, jag får ju föroka få nått vettigt ur dem.
Vill ju ha MVG !!
Vi fick för övrigt zuho(Siv) i vår grupp och hon kan inte svenska.
Men det kommer gå det vet jag.
Vi ska för övrigt ha ämnet Stockholms kultur.
Inte mitt favoritämne men de får gå, Vem vet det kanske blir interessant.

Måste låna lite skolböker idag med, Bla. Tyska, Biologi och läsbok(fick inte läsa min engelsk).



Min outfit idag :)


Lekte med webkameran:)


Ne nu måste jag rusa till skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0