Moa

I natt så drömde jag om en underbar tjej. Hon kom en dag till och förändra mitt liv, hon fyllde det med skratt, Glädje tårar, usala skämt och vad annat än bäsatis kan fylla det med. Hon gjorde mig alltid glad, jag minns första gången vi såg det var på nyår för nästan ett och ett havlt år sedan. Den kvällen kommer jag aldrig glömma vi hade så sjukt kul. Kommer du ihåg när vi dela säng den natten ? skavfötters i den där pyttelilla sängen. De minnerna sitter inristade.
Men vi har glidit isär de är så hemsk ! Jag hittade vårt halsband Moa, när jag såg de börja tårarna rinna.
Vad fan har jag gjort? Hur kunde jag låta detta hända ? Mista dig fy vad hemskt de känns. Jag skulle göra allt för att få känna det igen. Menn hur ska jag få tag i dig när jag tappat ditt nummer ? Ne Moa nu kommer tårarna, alla minnen.
Om du läser detta så är du för alltid min bästa vän och jag önskar att det räkte att jag sa förlåt. Men jag tror inte det är nog för hur elakt jag behandla dig(inte med avsigt gumman). ne nu Måste jag sluta innan sminket börjar rinna.

Så du vet Moa:

Du och Jag för alltid !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0