När man verkligen vill

Ibland hittar man saker man verkligen vill,
som jag, idag hittade jag en språkresa kombinerad med konfa till malta.
den varar i 4 veckor och ja koster ca 17000 kr.
det är nått jag verkligen vill men min föräldrar är inte så glada över det.
sen hittade jag en till sak och det är att sudera utomlans i ett år.
förstår ni villlken möjlighet ?
men de vågar jag inte äns fråga om !
får vänta tills jag går utt 9 och ska börja första då kan jag ju föröka!
Jag älskar och resa och detta skulle vara min livs upplevelse men man får ju drömma.
Det gör iallafall jag.
Fram tills idag har jag alltid drömt om att få en sommarhäst men nu vet jag  vad jag verkligen vill.
jag vill resa, jag vill bo utomlans jag vill studera, jag vill bli bäst !
Och Jag kommer offra allt !

Jag Säger bara de kämpa för era drömmar !


en dag kanske de slår in <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0