Bror Min <3

Älska, Älska är ett starkt ord, ett ord för kärlek och för att beskriva det.
Älska är ett ord många slänger ur sig titt som tät, men menar de verkligen det ?
 Jag har själv slängt ur mig ordet många gånger.
 Till mycket och för många. Utan att riktigt mena det och utan att tänka sig för.
 Men till en person har jag aldrig sagt det till, det är till min bror Ted.
Så jag säger det nu, Teddan jag älskar dig !

Jag har inte träffat honom på 3 år men jag tänker på honom varje dag.
Jag saknar honom Obeskrivligt mycket. Men jag undrar också varför han inte svarar ?
Vill han inte träffa mig?
Är det mig eller Pappa han avskyr ?
Alla säger att vi är så lika och när jag frågar varför han aldrig bodde han aldrig bodde hos oss utan hos sin mamma säger de att det är kompliserat och att de kommer berätta när jag är äldre. Men jag är äldre nu.
Fattar de inte att jag lider ?
Jag vill ha ett svar Varför ?
Varför ?
Är det mig han Avskyr eller ?
Vad har jag för fel ?
Kommer jag någosin få reda på svaren på de här frågorna ?

När jag var i västerås så saknade jag honom mer än någonsin. När jag såg C och hennes brosa blev jag nästan avundjuk på dem. Han e typ den brosan jag aldrig fick.
Så Ted om du någonsin läser detta så ska du förstå att jag älskar dig !
Även om jag aldrig sagt det förut.
Och snälla du svara när vi ringer även pappa älskar dig även om han inte alltid visar det.


Jag Älskar dig Brosan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig läsare?

E-postadress: (Bara jag som ser:)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0